noi înțelegem. de aceea, la Your Job Moldova creăm condiții în care femeile cu copii pot crește profesional fără să se simtă vinovate.
— totul într-un singur loc
competențe + mentorat + acces la angajatori
ce luăm asupra noastră
servicii de îngrijire a copiilor
în timpul studiilor sau stagiilor
ești mamă
și crezi că studiile sau munca — «nu acum»?
suport social
(consultanță, program flexibil, asistență cu documentele)
și crezi că studiile sau munca — «nu acum»?
Ești mamă
noi înțelegem. de aceea, la Your Job Moldova creăm condiții în care femeile cu copii pot crește profesional fără să se simtă vinovate.
Ce luăm asupra noastră
competențe + mentorat + acces la angajatori
— totul într-un singur loc
Suport social
(consultanță, program flexibil, asistență cu documentele)
Servicii de îngrijire a copiilor
în timpul studiilor sau stagiilor
ЧТО ТЕБЯ ЖДЁТ НА КАЖДОМ ЭТАПЕ
transformarea ta: de la cerere – la rezultat
transformare ta
fiecare participant vine cu propriul obiectiv: să găsească primul loc de muncă, să schimbe profesia sau să treacă la alt nivel.
noi îl ajutăm să parcurgă acest drum pas cu pas – cu oportunități reale, formare și suport.
fiecare participant vine cu propriul obiectiv: să găsească primul loc de muncă, să schimbe profesia sau să treacă la alt nivel. noi îl ajutăm să parcurgă acest drum pas cu pas – cu oportunități reale, formare și suport.
ce te așteaptă la fiecare etapă
După ce începi să lucrezi, vei fi însoțit de un mentor care te va ajuta să te integrezi în echipă, să înțelegi sarcinile și să te simți încrezut la noul loc de muncă.
Colaborăm cu angajatori de încredere și îți găsim un loc de muncă potrivit, care corespunde obiectivelor și nivelului tău de pregătire.
Dacă ai nevoie de abilități specifice, urmezi un curs scurt practic în domeniul respectiv: vânzări, SMM, servicii de restaurant, management și administrare, instalator și altele.
Dacă visezi să ai propria afacere, te vom ajuta să generezi idei, să elaborezi un plan de afaceri și să lansezi start-up-ul tău cu sprijin și îndrumarea noastră.
Tu te angajezi oficial, iar noi îți plătim 50% din salariu în primele două luni, până când, în ochii angajatorului, ești stagiar. Este avantajos atât pentru tine, cât și pentru angajator.
primești un mentor în compania în care vei fi angajat
îți aleg un post vacant
înveți meseria
ești gata să faci primul pas?
dezvolți idei într-un startup pregătit
începi să lucrezi
veți fi contactat de către case manager
urmezi cursuri de SOFT SkILLS
Treci un test de orientare profesională, care te ajută să-ți determini motivația, punctele forte, interesele și potențialul ascuns.
Mentorul tău personal te va ajuta să elaborezi un plan de acțiune și te va însoți la fiecare etapă, te va ajuta să faci alegeri, îți va reaminti și te va susține până la angajare.
Participi la un training format din 4 module: comunicare, lucru în echipă, gestionarea timpului, cunoștințe financiare. Totul se bazează pe cazuri reale, fără informații inutile, doar cunoștințe concentrate, teme pentru acasă și feedback de la profesori, asistență pe durata formării.
Treci un test de orientare profesională, care te ajută să-ți determini motivația, punctele forte, interesele și potențialul ascuns.
1
Dezvolți idei într-un startup pregătit
Dacă visezi să ai propria afacere, te vom ajuta să generezi idei, să elaborezi un plan de afaceri și să lansezi start-up-ul tău cu sprijinul și îndrumarea noastră.
8
Începi să lucrezi
Ты официально трудоустраиваешься, а мы оплачиваем 50% твоей заработной платы в течение первых двух месяцев, пока в глазах работодателя – ты стажер. Это выгодно и тебе, и работодателю.
7
Primești un mentor în compania în care vei fi angajat
După ce începi să lucrezi, vei fi însoțit de un mentor care te va ajuta să te integrezi în echipă, să înțelegi sarcinile și să te simți încrezut la noul loc de muncă.
6
Îți aleg un post vacant
Colaborăm cu angajatori de încredere și îți găsim un loc de muncă potrivit, care corespunde obiectivelor și nivelului tău de pregătire.
5
Înveți meseria
Dacă ai nevoie de abilități specifice, urmezi un curs scurt practic în domeniul respectiv: vânzări, SMM, servicii de restaurant, management și administrare, instalator și altele.
4
Urmezi cursuri de soft skills
Participi la un training format din 4 module: comunicare, lucru în echipă, gestionarea timpului, cunoștințe financiare. Totul se bazează pe cazuri reale, fără informații inutile, doar cunoștințe concentrate, teme pentru acasă și feedback de la profesori, asistență pe durata formării.
3
Veți fi contactat de către managerul de caz
Mentorul tău personal te va ajuta să elaborezi un plan de acțiune și te va însoți la fiecare etapă, te va ajuta să faci alegeri, îți va reaminti și te va susține până la angajare.
Noi acoperim toate cheltuielile. De la tine — motivație și disciplină. Din partea noastră — organizarea, instruirea, asistența și acoperirea tuturor cheltuielilor cheie.
Da, cu condiția să parcurgi toate etapele de formare și să participi activ la proces. Oferim locuri de muncă disponibile la angajatori verificați și te însoțim până la momentul angajării și pe parcursul a trei luni după aceea.
Proiectul este realizat cu sprijinul City of Vienna și Caritas Austria — inițiative internaționale cu misiuni sociale puternice.
Poți participa la cursuri, dar fără sprijin financiar din partea proiectului.
Urmezi un curs de soft skills (4 lecții) și, dacă este necesar, o formare suplimentară în hard skills: SMM, vânzări, servicii de restaurant, producție etc. Toate cursurile sunt practice și sunt susținute numai de experți cu experiență.
Fiecărui participant i se alocă un manager de caz, care îl ajută în toate etapele, precum și un mentor în cadrul companiei — pe parcursul primelor 3 luni de lucru.
Suntem responsabili față de angajatori pentru nivelul de pregătire al candidaților pentru angajare. Mai întâi — curs obligatoriu de soft skills (4 lecții). Mai departe, la alegere: angajare sau formare în domeniul competențelor tehnice (profesie).